Nu är jag hemma..

Hej bloggen!

Nu är jag hemma efter en lång dag på marknad och vid havet, det har varit helt fantastiskt kan jag lova!
Har bränt mig i ansiktet, så inte så skönt. Sedan fått lite färg där tröjan inte täckt vid rygg och bröst, snygg det där. haha!

Jag badade i havet för första gången i år med, jag älskar det! Speciellt vågorna, så himla roligt att flyta runt i dom.
Ska antagligen till havet på fredag eller lördag med, härligt.

Nu ska jag diska lite iallafall, hatar det verkligen. Men måste göras. Sen titta på Andra Avenyn hela kvällen och bara ta det lugnt, härligt va?
Hade mitt kattträd kommit hade jag även städat hela lägenheten för att sen bygga ihop den, men icke.
8 dagarsen den skickades nu, skulle varit här i fredags, riktigt besviken kan jag lova.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0