På hotellet i Norrköping..

Nu ligger jag i sängen på vårat hotell, sjukt grymt asså!
Hoteller var jätte fint, fina möbler, sängar, allt! Aldrig sovit eller sett något som varit såhär lyxigt.
Patrik har nyss badat jacuzzi, och nu gör mamma det. Jag ska antagligen göra det ikväll eller imorgon på morgonen. Behövs verkligen!
Vi har gått hela dagen på Kolmården, och jag är inte de minsta tränad, går inte allt för långt. Så har ont i fötterna nu.. dock gick det bättre än vad jag trodde, mamma köpte ett par såna riktiga skor till mig för 1200 kr eller vad det var. Så dom tittade vilka som faktiskt passade mig.

Snart ska vi iallafall ut och äta, hoppas på någon fin resturang på någon mysig utesavering. skulle vara underbart.

Hur har er dag varit?



Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0