ÄNTLIGEN!

När jag vaknade och skulle se en grej på datorn så stod det att de var något fel och ett nr man skulle ringa.
Så ringde och fick hjälp vad jag skulle göra. Dom skickade nya inställningar till mitt modem, och jag startade om det. Och TADA! Mitt internet funkade och äntligen är det snabbt! Vilket betyder, spotify, youtube mm.

Har verkligen hatat tele2 i 2-3 veckor då dom inte hjälpt mig det minsta. Men nu älskar jag dom när en trevlig kille hjälpte. Han fick även mitt nr för att ringa efter en halv timme och se att allt funkade som det skulle.

Nu ska jag diska, mindre kul.

Din åsikt tack!
Postat av: Amelaa :)

hejhej vilken fin blogg du har har följt den i några dagar nu,klicka gärna in på min ! :)

www.aaaamelas.blogg.se

2010-06-18 @ 18:12:07
URL: http://aaaamelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0