God natt!

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag! Jag var efter länktad här hemma av min lille katt. ♥
Härligt att det var fint väder iallfall när man skulle titta på alla studenter, tur för dom!
Slänger även upp lite bilder imorgon antagligen, orkar verkligen inte nu.

Ska krypa ner i sängen och titta på vänner och äta lite filmjölk. Har ont i magen, och man har ätit så lustiga saker idag, som jag inte är van vid.
Får inte somna innan mormor ringer heller, ville att hon skulle ringa när hon kommit hem så jag vet att hon är hemma.
Hon bor liksom ute i skogen några mil här ifrån, så vill somna och veta att allt gått bra.

God natt!

Rädd att jag får svårt att somna förresten, varmt här inne. Så vill ha fönstret öppet, men det är fest utanför i ett tält, så dom lär väl skrika där i några timmar till.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0