Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma! Det blev ett långt möte på arbetsförmedlingen, 1 och en halv timme faktiskt. Men Jenny är bara så rolig och snäll, så skulle kunnat sitta och prata med henne i någon timme till.
Efter det gick jag till IKEA för att möta mamma, skulle leta efter en gardin och 2 glas till. Mamma tvingade mig även att köpa koppar ifall hon och någon annan kommer och hälsar på och vill ha kaffe.
Men hallå? jag dricker ej kaffe, så varför ska jag ha koppar som är anpassade för kaffe..?

Var även hos polisen en runda, (Vad fan gör polisen här egentligen? I en liten håla. Himla nyfiken på vad dom gör om dagarna, det är ju inte beck precis. Men fick tyvärr inte fråga för mamma)
Jag hade en cykel för 7-8 årsen, en barncykel då och även ville jag ha en killcykel.
Den blev iallafall stulen för 6-7 årsen, och gissa vad som kommit in till polisen nu? Jo, min cykel!
Vad ska jag med den till liksom?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0