Varför kan jag aldrig få tummen ur röven....

....och faktiskt göra saker när jag bestämt mig för det?


Det var flera timmarsen jag sa att jag skulle diska, har jag diskat? NEJ!
Jag måste göra mat, har jag ens orkat ta upp kyklingen jag ska ha? NEJ!
Har jag städat kattlådan idag? NEJ!
Har jag orkat packa upp min tvätt som jag borde göra? NEJ!
Man ska inte sova i en obäddad säng, Bryr jag mig om det? NEJ!

Ja, jag kan hålla på länge kan jag lova.
Så nu ska jag sätta på lite bra musik, öppna fönstret, hälla upp ett stort glas cola och börja diska och få ordning på saker och ting här.
Skulle vara mysigt att faktiskt ha det lite städat en fredagkväll, eller hur?

Din åsikt tack!
Postat av: Linnéa

Låter precis som jag... ;) Bra bogg du har här :)

2010-06-18 @ 19:35:31
URL: http://jagkallasnea.blogg.se/
Postat av: tove

Vaclra bilder i din header! :)

2010-06-18 @ 20:26:35
URL: http://towiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0