Yr, yr och yr...

Skulle ladda upp lite bilder hade jag tänkt, men det går aldrig på denna datorn. Vad fan är det för fel?
Internet är ej segt, datorn är bra.. Hmm?

Aja, jag sitter inne just nu iallafall. Har precis ätit lite och mår himla dåligt igen. Orkar inte vara yr mer.. Lutar åt att gå ner i mammas säng och sova.
Men det är fint väder, vill kunna vara ute!

Jag är ingen som kan ligga i solen om man ligger i trädgården eftersom det blir så himla varmt.
Så skuggan är en given plats för mig, men även på myggorna.
Att man inte ens ska kunna ligga ute utan att bli uppäten av myggen. På 20 min fick jag 4 myggbett, och då hade jag redan slagit ihjäl 100 st och hållt utkik helatiden att ingen satte sig på min kropp och började suga mitt dyrbara blod!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0