God morgon

Jag är uppe med tuppen verkligen.
Klockan 7 gick jag upp ur sängen, och mamma väckte mig första gången vid halv 7 tror jag.
Har duschat, torkat håret och tagit på mig kläder, så bara lite smink kvar nu faktiskt.
Klockan 10 över 9 går bussen som ska ta mig till helvetet i stortsätt, hur kan man utsätta sig för något sånt här frivilligt?
Eller frivilligt och frivilligt, mamma som säger att jag måste.
Karin skulle egentligen följt med ju, vilket hade känts mycket bättre, men hon har massa i skolan så har inte tid.
Herregud.. Nu börjar jag gråta igen.
Kan inte ens tänka på att gå in dit liksom, hur nervös är man inte då?

Var livrädd för att åka buss innan, är de fortfarande egentligen.
Men nu är jag så rädd för praktiken så den tar verkligen all min räddhet jag har, så blir inget över för bussresan.
Bussen kommer dock bli hemsk, sitta där en och en halv timme, och bara närma sig och närma sig.
Är nog det som tar död på mig, att det inte bara blir överstökat med en gång, fort.. De drar ju ut på de så mycket bara för bussen tar 100 år att åka.
Det är 6 mil, tar tre kvart med bil ungefär. Lite mindre kanske.
Bussen en och en halv timme! Bara för bönderna inte kan gå någonstans, dom kan väl gå ut på vägen så bussen slipper köra fram till dörren?

Nu ska ja försöka få i mig lite mat.. En banan typ?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0