God morgon solstrålar!

Det är helt underbart väder ute, har ni varit ute än?
Jag var nyss ute med Jasper. Blev ingen långrunda eftersom jag vaknade nyss och måste äta lite snart, men de känns verkligen att våren är påväg!

Natten var en aning jobbig, eftersom min katt är så trög så ska han självklart hålla på när han vet att hunden är här.
Så vart uppe ett tag där mitt i natten för dom var jobbiga. Men sen äntligen fick man fortsätta sova!
Annars har jag sovit jätte gott även fast hunden snarkat mer än vanligt.

Din åsikt tack!
Postat av: Evelin [fotoblogg/hästblogg]

Vad kul att du är med :D Ta en bild. Det blir så svårt för mig ed att välja mellan tre fina :P..

2010-03-14 @ 10:06:13
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0