God morgon!

När jag vaknade hade jag fått sms av Onte som frågade om jag ville träffas.
Och eftersom jag nyss vaknade försökte jag självklart komma på något nej-jag-måste... grej. Men ett av mina nyårs löften ju! :) INTE göra så, vet ju själv att det blir roligt och trevligt när man väl kommit ut och så.
Så vid 3 tiden ska jag träffa henne och lille Theo. :) Han är typ sötaste ungen!
Men iallafall, ska hoppa in i duschen nu är de tänkt, och äta lite. Sen göra mig iordning.
Och springa ut och hämta posten med, måste ju se om mitt paket kommit idag ;) HOPPAS!

Din åsikt tack!
Postat av: Victoria Jonsson

Hej vad söt du är :) vilken fin blogg du också har.

vill du hjälpa mig med en enkel tjänst?

http://gummimajja.blogg.se/2010/march/dags-att-rosta.html#comment



gå in där och rösta på nummer 5. det är jag :) skulle göra mycket för mig det! Mvh victoria :)

2010-03-11 @ 14:31:27
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0