Hej sunshines!

Det är sol och härligt ute, visst blir man mer glad då?
Nu ska bara den äckliga snön försvinna, sen är det vår på riktigt! :)

Jag gick upp vid 8 idag, vilket var plågsmat. Borde faktiskt vara en lag på att man inte får gå upp före 10 på morgonen.
Tror ni att den lagen skulle gå igenom? ;)
Jag var iallafall hos läkaren, och jävla skit säger jag bara! Så jag blev deprimerad och la mig i sängen och sov när jag kom hem. haha!
Men nu är jag uppe igen, skulle springa ut och hämta posten, hoppades på att mina böcker hade kommit. Icke sa nicke, dom inte kommit :(
Läste nyss ut min bok jag köpte i Växjö. Bara inte du heter den, himla bra! :)

Nu ska ja titta på grey´s anatomy (köpt första och andra säsongen men inte börjar titta än, så kanske på tiden nu?) och ska ja äta något och bara ligga i sägen. Riktig mysdag faktiskt! :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0