Home!

Hej snyggingar!

Nu är jag äntligen hemma igen.
Mamma väckte mig tidigt för att vi skulle till mormor och hälsa på, jag ville verkligen sova.
En kompis ringde mig klockan 4 inatt och väckte mig, hade precis lyckats somna efter många jobbiga timmar med min huvudvärk.
Efter mormor har vi varit på maxi, jag var lite nördig och köpte ett spel.. Och självklart The Sims 3 LYX & DESIGN.
Bara nytt grafikkort som behövs till min dator nu, sen är jag fitt for fight ;) (Vad är fitt for fight egentligen? Varför säger man det?)
Sen Willys, handlade hem en massa mat. För gissa vad..
Jo, på tisdag åker min mamma och en kompis till henne till Egypten! Orättvist va? Okej, jag ville inte följa med eftersom jhag mår illa i flyg och 6 timmar att spy är inte så kul. + att jag inte gillar visa mig i bikini. Så kändes bättre att stanna hemma. Men nu när snön är här och det är pissväder skulle man inte tacka nej till lite sol och god mat.
Kajsa är hemma en vecka själv med andra ord, vad kommer hända då tro?
Förrutom praktik på Onsdag kommer jag sova, sova, sova, sova och sova lite till.. En vecka där jag gör exakt som jag vill, kan de bli bättre?
Dock kommer jag sakna sönder mig efter mamma, är en riktig mammagris faktiskt.

Mamma och jag när jag fyllde 18år.


Din åsikt tack!
Postat av: Pernilla

Nix brödrarna har ej åkt än, inga som åkte ut igår i första programmet, först nästa gång någon gör det!!



Ha en fortsatt bra dag!!

2010-03-21 @ 14:04:00
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. tack :D



jag har hört att den kameran är jättebra. men vill du ha en ny ska du ju byta. men trivs du med kameran ska du fortsätta :D!

2010-03-21 @ 14:26:28
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sara - bli veckans blogg hos mig!

Fin du är =)

Fin blogg du har=)



Kram

2010-03-21 @ 16:35:56
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0