Mina flickor <3

Lite bilder på mina små flickor när dom var ute på bordet och sprang idag.


Alltid spännande att komma till ett ställe där man inte är så ofta.



Sitta på mattes rygg/axlar är alltid roligt ;)






Visst är dom söta?
Bebben var lättast att ta kort på idag.. Hon gillade att sitta i en blomma och titta runt bara.
Tjoffsan och Smulan sprang runt som galningar eller satt på min axel bara.

Och jag förstår verkligen inte hur vissa kan tycka att råttor är äckliga!
Se bara så söta dom är!
Mårrhåren, öronen, nosen och tassarna gillar jag mest. :)
Så söta när dom sitter och tvättar sig.

Din åsikt tack!
Postat av: Bissis @ bdb

åååh, va fina råttor! :3 vi har också haft, det är så mysigt, verkligen helt underbara är dom :3

2010-03-21 @ 02:30:06
Postat av: Vindruvan

Det är många människor som förknippar råttor med skadedjur. Råttor förekommer ju också i skräckfilmer i typ tunnlar, grottor och sånt.

Råttor är så fina :D

2010-03-21 @ 13:37:43
URL: http://flowerdrops.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rädd för råttor!

2010-03-21 @ 14:41:46
Postat av: Annika

men guuuuuud så söööta :)

2010-03-25 @ 19:51:39
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0