Myskväll med mamma!

Haft myskväll med mamma. Sånt behövs verkligen lite då och då.
Vi ska se igenom Harry Potter filmerna, tycker det är ett måste att se faktiskt. Så blir mycke Harry Potter nu ett tag framåt.
Vi såg dock ej klart hela för mamma var himla trött och ska ju upp och jobba imorgon.
Så jag ska titta runt lite på internet nu, sen titta på en film eller läsa. (?)
Kan verkligen inte bestämma mig!
Har sjukt många filmer på min dator som jag borde se, 150 filmer minst tror jag att det är.
Vet inte riktigt, har skrivaren igång just nu, så min externa hårddisk är död för tillfället ;)

Vad gör ni en sånhär söndag kväll? Antar att de flesta har skola eller jobb imorgon?
Så då brukar söndagar vara himla tråkiga!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0