Nu är jag tyvärr vaken.

Jag har blivit väckt minst 10 gånger av telefonen. Hur störande är inte det?
Om jag sover lite nu när mamma inte är hemma, vad spelar det för roll?
Aja.. Snart ska jag äta lite är de tänkt, vet dock inte vad riktigt. Får se vad jag hittar.
Sen vid halv 3 måste jag börja gå mot vårdcentralen, ska vara där vid 3, och lite bra att vara där innan såklart eftersom de kan ta tid att anmäla sig för det alltid är massa sega gubbar och tanter.

Och jag kom nyss på att det är fredag med. Dock ska jag inte göra någonting, så spelar inte så stor roll om det är fredag eller ej, men fredag betyder att helgen snart är slut, snart är de måndag, sen på tisdag kommer mamma hem igen! Herregud vad jag längtar efter henne, hoppas hon köpt något åt lilla mig med (A) Älskar godiset och sånt från flygplanen. MUMS!

Nä, nu ska jag faktiskt slänga på mig lite kläder, tänkte gå och ropa in min katt.
Och visst, grannarna gillar min nakna kropp ;) Men får ju inte ge dom alla godheter. HAHA!

Din åsikt tack!
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag tror det :) Ska börja göra det lite smått i alla fall, och kolla om det går :)



Tack så mycket :D Nu när det är vår på riktigt tycker jag absolut att du ska ut och fotografera lite, så att du har massa fint att visa här sedan :D Äh, det är bara att köra på ;D



Kram!

2010-03-26 @ 12:34:33
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hur har veckan varit? =)

2010-03-26 @ 13:15:27
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det är bra att våga göra det, ja :D Haha, när jag skulle ta bild på min "outfit" en dag ställde jag upp hela stativet och grejer ute på gatan... hahaah ♥



Kram!

2010-03-26 @ 13:38:37
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: sandra

godis från flygplatsen är ju det bästa som finns. speciellt de där kindermaxi ! mums!



ha en bra dag!

2010-03-26 @ 19:42:31
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0