Samtal hos doktorn..

Jag var hos doktorn igår och pratade om att jag gått upp i vikt av mina tabletter, och ville såklart få något som hjälper att de går fortare att bli smal igen.
Så började vi prata då:

Doktorn: Du har ingen hund så du kan ut och gå med honom?
Jag: Min kusin har en hund, så när hon är här brukar jag försöka följa med och gå ut och gå.
Doktorn: Vad är det för hund? För kanske är någon du kan ligga och sova med? Så känner man sig tygg. Du kan väl låna han när du inte har praktik, så du kommer ut.
Jag: En Fransk Bulldog är det. Jo, kanske det.
Doktorn: Jaha, då är det ingen man vill ligga och gosa med precis. Men om du är ute och går me han så slipper du prata med folk iallafall, för ingen vill väl komma fram och klappa en sån?



Bara jag som inte förstår riktigt vad doktorn menade?
Denna hunden är ju bara så söt! Jätte charmig och mysig.
Och många som tittar, pekar, frågar om dom får klappa han. Så självklart pratar man med folk när man är ute med han oftast.

Din åsikt tack!
Postat av: simone

men eh? Bulldogs är hur vackra som helst, idiot - så säger man inte!

2010-03-27 @ 16:20:25
URL: http://fattybom.se
Postat av: Erika Pantzar

Håller med Simone! Dom där hundarna är vackra, söta, bedåååårande och underbara (haha) men det är absolut en utav mina favorithundar!

Vilken elak doktor.. hmm!



Kram :)

2010-03-27 @ 16:39:58
URL: http://dudekissmyass.blogg.se/
Postat av: Sooz Photography

Men vad skumt sagt, elakt tycker jag.

Dom hundarna är dessutom väldigt fina. Galet söt bild!

2010-03-27 @ 16:54:40
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0