Städtanten Kajsa är på g!

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg innan jag sätter igång med att städa.
Har himla mycket att göra faktiskt. Dammsuga hela huset, köket, mitt rum, tvätta lite, och tänkte kanske städa toan med. Visst är jag duktig?
Sen får det verkligen inte bli stökigt tills på tisdag när kära mamma kommer hem. ♥

Har ni sovit gott? Själv har jag sovit riktigt gott, vaknade vid 2. Lite för länge att sova kanske, men klockan är ju egentligen bara 1 då. ;) Undra hur länge jag kommer köra med den saken denna gången?
Brukar hålla på så mycket. Många undanflyckter. Varför ska vi egentligen ställa om klockan? Vintertid är bäst.

Nä, nu måste jag stätta igång med att städa, annars kommer jag fastna här i flera timmar.

Din åsikt tack!
Postat av: josefine

följa varandra på bloglovin? :)

2010-03-28 @ 15:59:50
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0