God morgon!

Jag ska ju ha Jasper här idag, så jag har redan varit uppe en timme snart. Riktigt ovanligt!
Carro hade med sig nybakta frallor med, gott! 6 st frallor, och sen Jasper som med är en fralla. haha! Klyftig jag är.

 

Somnade rätt så tidigt även igår, eller vid 1 tiden. Men tidigt för mig.
Läste ut boken jag höll på med, och den var faktiskt bättre än jag trodde..

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ska till Ljungby senare idag, så må göra mig iordning.
Alltid bra att börja tidigt när man heter Kajsa och är himla seg!


Din åsikt tack!
Postat av: simone

Godmorgon kajsa :D Sovit gott?.. jag hade värsta natten på länge pimplar kaffe haha XD :)

2010-05-07 @ 09:43:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0