Första dagen på länge jag gör något! Yeah..

Nu är jag hemma igen!

Har sprungit runt i byn och letat efter en halsduk, hittade tyvärr inte den jag ville ha så slutade med att jag fick beställa iallafall! Carro skulle med beställa lite kläder från samma affär så kändes lite mer mening att göra de då än bara för en halsduk liksom. haha!
Köpte med oss fika och åkte hem till henne, tittade idol och lekte med Jasper.
Sen till IKEA en snabbrunda och sen till maxi när vi ändå var i farten..
Så varit en himla trevlig dag faktiskt, har ju dock inte sovit något inatt så är en aning trött nu!



Det är helt omöjligt att prata med dig.. Du bryr dig inte, du lever i din egen lilla värld och allt man säger går in genom ena örat och ut ur de andra.
Borde sluta bry mig nu, sluta hoppas på allt.
Önskningar är för idioter.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0