Hej jag är en nörd hejdå

Jag är lite små dålig på att skriva här har jag märkt, men inte suttit vid datorn så mycket senaste.

I fredags började jag titta på Two and a half Men och nu är jag på säsong 5, känner mig lite små stolt faktiskt! haha.. Nörd till tusen där, men jag gillar det!
Har även blivit sjuk, så nu senaste 2 dagarna har jag inte ens gått upp ur sängen knappt.. Bara på toa besök och mat, haha!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, mina fötter är svinkalla så fy vad ont de kommer göra att få varmt vatten på dom. Känns som en massa nålar när man är kall.
Ska även upp tidigt imorgon, klockan 11 ska jag iväg på en grej sen efter en timme där så ska jag med mamma till Gislaved, himla tråkigt.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0