Hemma efter en långdag!

Efter en långdag och mycket bilresande så känner jag att jag ska lägga mig och dö i sängen resten av kvällen nu.
Ska ta med mig lite mat (filmjölk, oh vilken mat) och krypa ner och kolla runt på lite skit innan Kungarna Av Tylösand.
Finns det något mer patetiskt program? Hur tröga är personerna som är med där egentligen?
Men man kan inte säga att det är annat än underhållande! Haha, mycket skratt är det verkligen så hoppas på en ny säsong med andra puckon nästa höst! :)
Men är det bara jag som skäms? Jag blir nervös och röd i ansiktet när jag ser hur dom gör bort sig.

Hoppas ni har haft en bra dag iallafall, min har varit kanon fast jag är sjuk.
God natt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0