Krypa ner i sängen.. Igen.

Har duschat, tömt kattlådan, satt upp en tvätttid, tagit ut sopor och hämtat posten nu.
Känns dock verkligen att jag är sjuk då jag svettas som en gris för att gå upp för en trappa, känns himla mysigt det, usch.

Nu ska jag fixa väskan som jag ska ha imorgon annars är risken stor att jag sitter utan pengar efter de jag ska göra imorgon, och skulle nog inte uppskattas.
Sen blir det krypa ner i sängen och titta på Two and a half Men och äta lite..
Hoppas min hals är bättre tills imorgon med, gör så ont att svälja och prata. Hatar att jag alltid bara får ont, hade varit roligare om jag kunde tappa rösten och bli hes istället, låter ju så sjukt roligt! Men nejdå, jag ska bara få en svullen hals och ha svårt att äta..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0