Mysdag!

Idag har jag typ världens mysdag! (Om man bortser från att jag diskade nyss)
Mamma kom hit och väckte mig och hade Findus med sig, hur underbart är inte det liksom? Han har blivit så duktig, går på lådan lite och vill inte ut även fast han går in och ut hos mamma precis som han vill.
Så han, jag och Alice har legat och tittat på Tow And A Half Men säsong 1 och bara gosat! :)
Började titta på säsong 1 inatt, så hade några få avsnitt kvar och nu ska vi snart börja titta på säsong 2 som jag precis fick hem! Håller på att föra över till USBminnet, fy vad jag är glad för min dvd! Kärlek kallas det.♥

Just det, igår gick de bättre än väntat med Jasper och Alice, blir dock rätt mycket med en hund och en katt som springer runt i en liten lägenhet men samtidigt mysigt såklart!
Alice är så nyfiken med, så först när Jasper är för på och hon tycker det är jobbigt och han tillslut lämnar henne ifred så ska hon självklart springa efter honom för att se vad han gör, så söta!

Nu ska jag lägga mig i sängen igen iallafall..
Är äckligt varmt i min lägenhet just nu, helt blå himmel så solen har stått på här hela dagen nästan.

Din åsikt tack!
Postat av: M

Haha, gud vad sött med djuren!

Btw, var blev det av med Pannkis?

2010-10-09 @ 17:45:19
URL: http://flowerdrops.blogg.se/
Postat av: Anonym

de låter skönt, är iskallt i mitt hus :(

2010-10-10 @ 18:37:45
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0