Mysig kväll!

Planerna att mamma skulle komma hit och hälsa på ändrades!
Carro ringde och frågade om jag skulle med till Maxi och hämta ut det vi beställde tillsammans, medans hon springer in och hämtar det satt jag och Jasper utanför och väntade. (Bilden på han och mig är dock himla gammal. Där hade Carro precis fått hem honom, nu är han 1 och ett halvt år ungefär)
Men när vi satt där så gick någon förbi och sa "Åh, så söt!" och jag tror faktiskt dom pratade om mig, eller vad tror ni? ;) Haha.

Vi gick iallafall hem till mamma sen och fikade och tittade på tv, och nu är jag hemkommen igen!
Ikväll blir det bara tv, läsa och dator tror jag.
Jag är sugen på att spela The sims, men jag vet inte.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0