Städdag!

Fy vad jag älskar dessa bilder!
Hittade såna tavlor och älskar dom, men tyvärr passar dom nog inte in i min lägenhet..
Och vissa av dom är ju lite avklädda och så, men inte på ett äckligt vis iofs men...


Jag håller på att städa förfullt!

Har plockat upp allt från golvet, dammsugit toa, hall, halva rummet, fixat med sladdarna bakom sängen och lite sånt.
Så dammsuga resten nu, städa toan, dammtorka och skura.
Sen ska jag ta en paus, äta lite och titta på Andra Avenyn och sen ska jag även diska med.

Himla jobbigt att städa när man är sjuk, jobbigt att bara ta upp något från golvet liksom.
Men kommer vara så kul när det är klart!
Så ikväll blir det myskväll.
Ett varmt bad (jag badar dock i kallt, men hur mysigt låter det? haha!), tända ljus, något gott att äta, Lars Winnerbäck, Melissa Horn och Lisa Ekdahl musik ♥, läsa och bara ta det lungt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0