Städning!

Jag håller på att tömma allting i hallen för att bära ner lite saker i förådet, torka av alla hyllor mm och försöka få veta vad som luktar äckligt i hallen.
Försvinner inte lukten måste jag tyvärr säga till så dom kollar lägenheten, kan ju vara något annat? mögel? haha!

Ska strax fortsätta, men massa saker i hallen nu och måste vänta till en hylla har torkat så jag kan sätta in saker igen och få plats.
Rolig lördag detta, haha! Hoppas mamma kan komma bort och hjälpa mig att bära ner en stor sak med.

Men mjaa.. Nu må jag väl fortsätta :) Hoppas ni har en roligare lördag :P

Din åsikt tack!
Postat av: Angie In Turkey

hihi men skit i det :) du kommer inte bry dig ett smak om det när den blir gammal, du kommer fortfarande tycka att det är den finaste hunden pa jorden :) Personligheten är viktigast, det var därför vi valde mopsen.

2010-10-31 @ 21:33:17
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0