Ängel eller djävulen?

Jag har nyss lekt med Alice, och kan ju säga att mina armar ser ut som att jag tycker det är roligt att gosa med taggtråd typ, snyggt!
Även fast jag får massa sår och ärr av alla hennes jävelskaper så älskar jag henne mer än allt verkligen!
När hon sover är hon som bäst, gosig, gullig och snuttar görna på allting.

Men iallafall.. Kolla, klockan är kvart i 10 och jag är vaken! Och har alltså sovit inatt med. Somnade runt 11 tiden och sovit som en stock till klockan halv 7, älskar ju att sova på dagarna. Men fy vad härligt att redan vara uppe!

Jag vill ut och fota, solen skiner och det är jättemysigt höstväder, men jag vågar verkligen inte! Jag tycker det ser så dumt ut att gå runt och ta kort, kan inte hjälpa det men..
Fundera på att ta hit Jasper så han kan följa med, lite lättare då kanske.. Hmm.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0