ÄNTLIGEN!

Äntligen säger jag bara!
Jag har stört mig på dessa jävla människor som cyklar så länge!
"Bara för att jag tävlingscyklar måste jag vara på vägen. Jag måste cykla på vägen i byn med där bilar bara får vara. Cykelbana? Tss, skulle inte tro det va!"

Så rätt åt honom! Finns inget mer störande att sitta i bilen och kör inne i byn, och vad har man framför sig? 3 cyklar som ska cykla på bredden. vafan är meningen? Skulle folk gå på vägen blir det ju ett jävla tjat.

Och skylla på att "folk på cykel banorna vill nog inte att någon susar förbi i 40km/h". Hällre det än att ni är framför bilar på vägarna, och kör mopeder på cykelbanor, och det har väl alla överlevt? Så en cykel eller två spelar väl ingen roll.

Han ska betala 500 kr iallafall för han bröt någon regel, sen om han får någon böter står tyvärr inte, men jag håller tummarna för att han får det! (Y)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0