Bloggen ska göras om!


Jag ska göra om min blogg! Har länge funderat på det och för några månader sen gjorde jag ett försök men blev bara arg!
Så nu ska jag sätta mig och se om jag kan få ihop något jag gillar.. Kommer bli många sura stunder, men när det är klart är det ju bara så roligt!
Men jobbigt när man verkligen inte har något tålamod! hah, va glada att ni inte är här och ser mig iallafall.

Alltid när jag blir sådär sur så känns de som att jag kastar elaka stjärnor om mig!
Precis som i Bamse, kom ni ihåg när någon elak trollkarl gjorde det, så blev Skalman en kaktus tror jag? Kan vara helt ute och cykla.. Men har för mig att det var något sånt iallafall. Hah!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0