God natt!

Jag förstår inte varför jag har så svårt att komma igång med saker..
Klockan halv 3 på natten börjar jag diska, får försöka bli bättre på det.

Nu ska jag iallafall lägga mig och titta på Vänner, lite smått kär i min DVD, den är helt perfekt!
Sen försöka sova såklart. Det är världens storm ute och jag har fönstret öppet, tycker det är riktigt mysigt.
Måste även upp lite tidigt imorgon då mormor kommer och hälsar på en liten runda, inte träffats på länge..

God natt!

Förresten, de gick jättebra med Findus innan! Han stannade till 8, alltså från kvart över 4 till 8 och han sa inte ett ljud.
Ville inte ut. Han åt, tittade runt, sov, satt i fönstret och gosade. Lite stolt över min älskling som är så duktig!
Kanske kan ta hit han flera gånger då, dock ett problem att han inte gillar att gå i lådan.. Men tror han går om han verkligen måste.

Här är en dålig bild på mina sötnosar! :)
trodde aldrig att Findus skulle börja gilla Alice, men det gör han äntligen!


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0