God natt!

Min dag lite snabbt;

  • Började dagen med världens frukost! Herregud, när åt jag egentligen frukost senast? Härligt verkligen, ska försöka bättra på det! Blev mannagrynsgröt och smörgås.

  • Akut tid hos läkaren, gick kanon! Dock hade han fått veta att jag var förbannad på honom, så det var lite smått pinsamt kan jag ju lova. haha! Men annars är han nog världens bästa doktor, sjukt duktig, tar tag i saker med en gång, och lägger ner tid på en!

  • Köpte örhänge till mitt hål där uppe i örat. Hästsko såklart! Men självklart fick jag inte igenom det (Dock ska det igenom förr eller senare, ska trycka igenom! Så svårt bara när de inte är rakt utan en ring) då det fortfarande gör ont, idiotiskt att jag tog hålet med pistol men lär tyvärr fortsätta med det då jag inte orkar att utsätta mig för kanyl när jag är så rädd!

  • Letade födelsedagspresent till Carro! Tittade på lite olika och hittade sedan en bra parfym och blommor. Hoppas hon blev nöjd! :)

  • Hem till mamma en säng, myste med mina djur och åt lite.

  • Åkte till Carro, där blev det 3rätters! Och snällt att hon hade gjort annorlunda till mig då som är vegetarian. Mer arbete liksom, men snällt såklart! :)

Nu ska jag gå och lägga mig.
Är så himla trött! På 27 timmar ungefär har jag sovit runt 3 timmar, så är helt förstörd.
Ska krypa ner i sängen med Alice nu och sätta på Vänner, tittar alltid på det innan jag sover! Man kan bara ligga och lyssna och blunda och veta exakt vad som händer, vad dom gör mm eftersom man sett det så många gånger.

Hoppas ni haft en likabra dag som mig, god natt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0