God nattis!

Nu ska jag krypa ner i sängen, äta en frukt jag hittade och titta på tv och försöka somna.
Min dvd är ju somsagt sönder, så blir att titta på massa skit som finns på skit kanalerna. Ärligt, varför betalar man egentligen för tv? Det finns inte speciellt mycket att titta på, bara disney channel och toon disney om dom inte hade bytt ut det mot dinsey XD som suger!

Och jag har en idé.. Om ni alla läsare ger mig 30 kr, så blir det rätt mycket pengar. och då kan jag köpa en dvd ;)
30 kr är ju ingenting! Ingen blir fattig och jag blir glad, kanon va? haha! Nej skämt åsido.
Men rätt bra idé faktiskt..

God natt!

Din åsikt tack!
Postat av: Sannie

Oj, men himmel och pannkaka! :O

nu fick du mig bra generad här.. :$



tack <3

2010-09-10 @ 08:12:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0