Hemma igen!

Fina bilder, jag vet! ;)


Jag kom nyss hem från Carro! Vi har bestämt att vi ska träffas varje söndag och titta på film och laga mat, mysigt va? :)
Vi träffas tyvärr inte lika ofta nu när jag flyttat hemifrån eftersom det är svårt med hennes hund när jag har katt..
Men en gång i veckan iallafall blir det nu, härligt!

Sitter och myser lite med Alice nu. Hon är så söt varje gång man kommer hem så springer hon fram till dörren och hälsar och vill ha en massa uppmärksamhet..
Så glad att jag fick henne av mamma, skulle vara så ensamt utan henne här.

Titta på bilderna förresten, ser ni att höger öga är mindre och svullet?
Sen jag fick kaktusen i ansiktet av min katt har det ögat varit mindre, undra när det blir normalt igen?
Mina ögon är det enda jag gillar ju! haha.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0