Idiotiska dygn!

Jag kommer aldrig kunna vända på mitt dygn!
Igår vid halv 4 hade jag inte sovit på 1 dygn och vid halv 5 sov jag två timmar för jag hade ont i huvudet och allt snurrade.. Två timmar är ju ingenting på 1 dygn, och hur gick det inatt? Kunde jag somna? NEJ!
Låg vaken till 3-4, och nu halv 3 vaknade jag till liv av att mamma ringde och väckte mig, där var det kört..

Men förstår inte meningen med att gå upp klockan 9 på morgonen när man inte har ett skit att göra?
Har man jobb, ska iväg, möta mm så är det inget problem att komma upp vid 6-10 tiden, inte alls.
Men varför gå upp klockan 9 för att sitta vid datorn, läsa, se tv och ha tråkigt?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0