Idol 2010!

Då har Idol 2010 dagit igång! Bara jag som verkligen längtar och sitter peppad framför tven när första programmet börjar? Dock tröttnar jag faktiskt rätt snabbt med, när idol börjar vara om fredagarna är det inte lika roligt längre, man vet oftast vilken som kommer vinna redan då, när mest fjortisar skriker, en ny flickidol.

Audition är självklart roligast, finns det något roligare än att se tondöva nollor som tror att dom kan sjunga?
Tyvärr var det inte så mycket sånt ikväll, två kom in som siamesiska tvillingar och försökte göra bort sig, men juryn blev bara arga för en av dom hade talang, vilket jag inte höll med om! Och hon borde inte fått en ny chans, sen att kasta bort en guldbiljett på henne med, herregud säger jag bara!


Hur som helst.. Följer ni Idol? Och vad tyckte ni om kvällens program? Någon favorit?


Din åsikt tack!
Postat av: anna

Haha of course =) Hur gåre me veg.livet nu då förresten?

2010-09-07 @ 21:28:13
URL: http://truffle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0