Kaktusar gör faktiskt ont..

När jag var hemma hos mamma förra veckan så sov jag i storarummet (vi ska fixa en säng till mitt gamla rum så jag kan sova där när jag hälsar på!) med en madrass på golvet vissa nätter när jag inte ville sova hos mamma.
En kväll låg jag iallfall och tittade på en film på datorn och min katt Alice sitter i fönstret som är över mig.
Vad händer?
Jo, hon puttar ner en kaktus! Rätt i ansiktet på mig! Behöver nog inte ens förklara hur ont det gjorde men.. AJ!
Smällen gjorde ju ont såklart, (och det var en kruka av sten, fast den smällen rättade kanske till allt som blev fel förra smällen? Tåls att tänka på.) efter stack det bara lite och sved där det blivit sår av de stora taggarna.
Var dum och gick inte och tvättade och såg om jag hade några taggar kvar..

Sen på morgonen så har jag världens äckligaste blåsa i ansiktet! Gul, full med vatten eller vad det är och det gjorde jätteont.
Den gick sönder på kvällen och jag fick världens köttsår där istället. Himla snyggt vill jag lova!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0