Min mamma är bäst!

Detta var det jag handlade igår.. ÄNTLIGEN EN DVD! Och med USB med, kanon! Härligt att slippa sitta vid datorn för att se film eller behöva bränna ut eller ha en sladd emellan, helt perfekt!
Och enklare än jag trodde, lägga in filmen i USBminnet, in i dvden, trycka på en knapp, OK och filmen är igång. Jag är lite små lycklig kan jag lova! :)

Angående skorna så gillade jag ett par av dom jag kollade ut, helst ville jag ha ett par andra stövlar men dom var för höga i klacken tyvärr. Jag kunde gå i dom utan att de såg dumt ut, men jag fick ont i vaden och kände mig som en hora. hah!
Men de jag tog var kanon sköna och snygga med enligt mig!

Nu ska jag diska upp efter jag åt och plocka iordning de sista jag har kvar.

Din åsikt tack!
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jag vet att bilden är dålig blev det när jag laddade upp den. men tack :)

2010-09-13 @ 18:05:23
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Liza Ellisson

Jag tyckte den var bra faktiskt. Jag har börjat gilla filmer med Amanda Seyfried. Hon har så himla fint hår med! Den är iallafall mer än sevärd! Skriv till mig sen när du har sett den, om va du tyckte om den :D

2010-09-13 @ 18:18:36
URL: http://miissapriil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0