Nu blir det att sova!

Var vid Lisas grav idag en liten runda, Saknar dig gumman.
Ska bli "kul" när det närmar sig jul så man kan lägga krans, lite mer ljus mm. Blir så himla fint och känns lättare på något sätt..

Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon ska jag verkligen upp och STÄDA! Har köpt nya grejer på IKEA idag, tack mamma! Så ska bli kul att städa nästan så jag kan använda de.
Ska bli massa mysigt i min lägenhet nu.. Väntar dock på en annan, så känns onödigt att hänga upp tavlor mm men tråkigt utan, men väntar nog ett tagtill.

Vill även mina böcker ska komma! Står fortfarande att dom behandlas, vad menas med det ens?
Skulle inte varit så snål och betalat frakt istället, hade antagligen haft dom idag eller imorgon då.. Dumt det.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0