Saknar min piercing ju!


Hittade världens snyggaste bild idag! haha.
Från förra sommaren någon gång.. Fy vad jag saknar min piercing♥


Nu har jag ätit kvällsmat, spydde massa inatt så varit hungrig hela dagen men inte haft någon vidare lust att äta ifall man spyr igen. Usch!
Hatar att spy.. Gör ont i halsen, smakar illa och kan fastna något, blä!
Och Alice rev även ner glaset jag hade på handfatet med vatten så det gick i en miljoner bitar, 10 poäng till åt henne där ja.

Sitter och längtar efter mina böcker just nu.. 1-2 leverans dagar stod det på sidan, sen när man beställt stod det 1-5 så detta kan ta tid, men hoppas dom kommer på torsdag typ.
Ska verkligen storstäda imorgon, så hade varit så mysigt sen när det är nystädat om det blåste och regnade massa, man hade lite ljus tända (Vilket inte går eftersom Alice är trög och går och luktar på dom) och ligga och läsa hela dagen.
Finns det något mysigare än att ligga och lyssna på regnet? Det bästa med hösten när det regnar om kvällarna.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0