Satan själv?

Jag mår inge bra alls.. En massa tankar som snurra runt och jag kan inte hjälpa det med jag hoppas verkligen du försvinner, för gott.. Man ska inte önska livet av någon, jag vet det. Men det känns rätt nu, känns som att jag har en bra anledning till det, som om det vore okej att önska det nu.
Finns massa jag önskar, och varje gång något av det går i uppfyllelse så skrattar jag och blir så glad!
Tror jag är djävulen själv ibland..

Nu ska jag leta upp några st filmer, sen lägga mig i sängen och titta på det..
Gråter till alla filmer och tvprogram nuförtiden. Igår satt jag och grät till Biggest looser (?) i flera minuter efter att det slutat, herregud säger jag bara.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0