Trött efter massa städning!

Idag har det inte blivit någon uppdatering, ber om ursäkt för det!
Jag vaknade allt för sen, lite över 4 och började med städning med en gång.. Börjar se ut som en lägenhet här igen, härligt!
Och mina gardiner är uppe, dom som jag velat ha hela tiden men inte kunnat eftersom solen skulle bleka sönder dom. Så jag gillar hösten ännu mer nu, hah.
Mamma och Patrik var här och fixade upp lampor i taket, tack! Började bli liiite mörkt utan nu.

Har även köpte till sängen, lagt på de men vet inte om det är fint.. Mamma sa det var fint.
Men är det jag att ha det så "prydligt" ? Och rädd att det blev för tjejigt med rosa med, fast jag gillar rosa, men en helsäng? Hmm..

Aja, nu ska jag titta på nå film och äta plättor jag köpte och coca cola.
Känns som att jag förtjänar det efter all städning! :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0