Jag är trött..!

Usch, nu har jag äntligen lyckats komma upp ur sängen. Jag är riktigt trött!
Kom inte hem förre vid 1 tiden tror jag, och sen somnar jag ju inte förre 4. Skulle gärna sova ett ex antal timmar till, men icke.

Nu ska jag ta och äta lite frukost sen disk och plocka iordning lite, behövs verkligen!
Klockan 6 ikväll ska vi även vara hos min kusin, han har fyllt år så ska dit och fira honom.
Så jag har lite brottom faktiskt..

Mina inlägg är grymt tråkiga, men om jag hinner kommer det in ett filmtips sen iallafall! :)
Vi såg på bio igår faktiskt, därför jag var hemma så sent då den slutade klockan 12.

Din åsikt tack!
Postat av: sanha

du har inte lagt in ditt gosedjur än och jag kollar din blogg med jämna mellanrum! :o

besvikan skit nyfiken ju xD

2010-08-07 @ 13:57:06
URL: http://leookungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0