Fia med knuff i natten!

Vad gör man mitt i natten när man inte har något att göra?
Jo, man spelar självklart Fia med knuff på internet, vad annars liksom? hah

Jag är blå, och som ni ser gick det himla bra för mig (Sämre för dom) och vet ni varför? För dom körde nästan aldrig ut en!
Kunde dom inte flytta någon annan och var tvungen att köra ut en sa dom hela tiden "Oh sorry, I did not mean to take you out!" eh, va?
När jag stod bara några steg från att komma in i mål så kunde röda välja två saker; Köra ut mig eller ställa sig vid gulas utgång och ta risken att köras ut själv rätt nära mål. Självklart ställer han sig där och riskerar att förlora själv istället för att vara "elak".

Sen frågade jag varför dom säger "Sorry" hela tiden när dom blir tvugna att köra ut någon, inget svar på det.
Då säger jag såklart att det är meningen att man ska ta ut varandra ju, varför vara såna mesar då?
Till svar fick jag "Eh... Okey?" och ":S". Kändes som att dom inte fattade själv hur spelet gick till liksom, haha!

Självklart vann jag med, så klagar väl inte! ;) Men var lite för lätt faktiskt.

Visst är spelplanen gullig? Haha! Små blommorgrejer som springer omkring och lever på en blomma, har sugproppar på fötterna som låter roligt när dom går och låter ledsna när dom åker ut.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0