God natt!

Nu har jag precis fått igång min sån grej till min ipod! Ställt in klocka, datum, alarmet på vilken tid jag ska upp, mm.
Bara radio att fixa nu, men det orkar jag inte göra nu.
Blev lite osäker först att jag slängt ut runt 1000 kr för något onödigt. Men ska bli skönt att duscha imorgon med musik, vakna upp av någon favorit låt, ligga och lyssna på musik tills jag somnar som sedan stängs av efter 90 minuter.
De kommer helt klart bli min nya kärlek, det är jag säker på! ♥

Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och titta på Mysteriet av Greveholm, har bara 7-8 avsnitt kvar tror jag.
Har så sjukt ont i huvudet idag, så ska bli skönt att sova snart faktiskt.

Vet förresten inte när jag uppdaterar imorgon då jag stänger av datorn ikväll (Den har varit på i minst 1-2 månader, så tänkte att den skulle få vila.).
Ska försöka inte starta datorn innan jag städat hela lägenheten! Fastnar bara vid datorn hela tiden om den är på. Så kör på en datorfri dag ett tag. Typ till 1-2 eller något.

God natt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0