God natt!

Jag och mamma har haft en jätte mysig kväll! :)
Mat, godis, tv, djur, jag har fotat, pratat och bara tagit det himla lugnt.
När vi skulle se vilka julklappar som skulle med imorgon och inte öppnas här hemma så var Pannkakan snabb fram och börja öppna julklappar, och vi hitade fler som Alice hade öppnat än vi trodde, haha!

Nu ska jag ut och skotta då det inte är så kallt längre och det har slutat snöa och blåsa så mycket.
Sen blir det krypa ner i sängen och ligga och läsa, mysa med Findus och Alice och prata med mamma. Älskar att sova hemma nu när mn har flyttat, så himla mysigt att ligga i mammas säng och trängas.

Och tänk, imorgon är det julafton. Minns ni när man var liten? Svårt att sova, nyfiken och massa energi.
Att låta mamma sova på morgonen var inget att tänka på. Jag smög alltid upp klockan 6-7 på morgonen och kollade under granen, när jag såg att det låg paket sprang jag in till mamma och väckte henne.
Det är så julen ska vara enligt mig!
För något årsen bad jag bara mamma vara tyst för jag ville sova mer och tyckte vi kunde öppna sen. Stor skillnad där på bara några år.

Sov gott när ni ska lägga er! :) Och hoppas ni får en bra julmorgon.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0