Granen klar!

Då var granen klar, ful blev den dock. Var mest jag som klädde den eftersom mamma somsagt inte mår så bra.
Man vill väl att den ska bli sådär som i filmer, därför blir man besviken antar jag.

Just nu sitter jag bara i soffan och tittar tv. Findus ligger i min väska som ligger i soffan, Alice ligger i soffan mitt emot och Pannkakan sitter på golvet borta vid granen och äter på en morot. Älskar när alla mina djur är runt mig, allt blir så mycket bättre då.
Mamma är inne hos en tant som hon hjälper som bor 1 hus bort från oss, lämnade en liten Jansson hon gjorde nu ikväll, lite vi köpte till henne när vi var i byn och pratar lite med henne.
Imorgon ska hon faktiskt komma in och äta lutfisk här inne, jag är himla nervös då jag inte känner henne och hon är 90+ och tycker det är svårt med gamla människor som man inte känner.
Hoppas dock hon gillar det, tycker så synd om henne då hon inte har barn eller man och sitter själv i jul.


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0