Hemma hos mamma!

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Bjuden på middag, eller middag och middag för min del.. Potatismos eftersom jag inte äter kött..
Men älskar potatismos, så ska bli himla gott iallafall!

Var på apoteket med mamma innan med, lyckades få ut andra tabletter men man fick inte lämna tillbaka, så nu är man 200 kr fattigare i onödan.
Efter gick vi även till marknaden, köpte munkar som vi ska fika senare ikväll och så skulle jag även köpa godis till Siri, visst är jag snäll? ;)
Hoppas hon gillar det bara nu med, måste även komma på hur man ska förvara dom för att inte bli äckliga? Vi träffas på fredag så hon får det då. Men antar i en plastpåse i kylen är det bästa.

Nu ska jag gosa med Findus här lite och lyssna på musik. Carro kommer även hit och äter med, så trevligt!

Din åsikt tack!
Postat av: Sara

Nu måste jag med göra potatismos!! :D

2010-12-01 @ 18:47:19
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0