Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma igen! Varit en kanon dag i Växjö med mamma.
Handlat julklappar, tittat kläder, ätit thaimat mm. Även fast det är jättetrevligt så måste jag säga att det är lika skönt att komma hem. Mina fötter är iskalla och har ont i ryggen, så vägen hem var väl ingen höjdare.

Titta förresten vad jag köpte; (mamma betalade sålänge, men ska betala tillbaka lite då och då.)

Jag är lite kär i den faktiskt! Och då har jag inte ens provat den här utan bara i affären.
Och nej, kanske inte är världens snyggaste men ville inte betala över 1000 kr för en och de fanns fulare faktiskt ;P Detta var den snyggaste under 1000 kr. De över var ju självklart as grymma, men 2000-4000 skulle jag aldrig lägga på det.

Ska använda min som alarm på morgonen då de kommer spelas en favoritlåt, ha inne i badrummet när jag duschar eller badar så man slipper ha sjukt hög musik för att kunna höra endast när man inte har vatten på.
Ta med till mormor när man är där, stranden på sommaren mm.
Kommer bli kanon! :D

Visar lite andra saker jag köpte sen med, ska ta lite kort.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0