Jag älskar mina drömmar!

Jag måste bara berätta min sjukt konstiga dröm när jag sov idag på dagen!

Det handlade om min gamla klass, de som jag gått med från 1-9, 4(tror jag?)-9 och 6-9 (Klasserna sattes ihop lite här och var)
Berättar i punkter, så sjukt dålig på att berätta när jag bara minns vissa saker.

  • Vi hade idrott med vår lärare Andreas. Och med idrott så var det badade, åt godis och sov.

  • När jag gått upp ur vattenpölen (!!) vi badade i så hade någon tagit min bh! Sen sprang en förbi mig och hade den på huvudet. Ni vet så det ser ut som stora ögon typ.

  • Jag torkade håret senare med en hårtork. Dock blåste den så hårt så mitt hår åkte av! (Bara jag som får världens roligaste film i huvudet? xD)

  • Amanda hade sytt kläder till Ida som hon tjatat om, men plötsligt ville Ida inte ha dom längre. Amanda fick ett utbrått och började skrika och ragga på killen Ida var kär i.

  • Ida blev sur och sa till Amanda "Du vet att jag vill ha honom!" Och då svarade Amanda lugnt, "Ja, jag vill då inte ha honom så ska inte sno honom, du kan vara lugn".

  • Vår lärare blev arg på Amanda och sa att hon inte kan göra så bara för att Ida inte vill ha hennes kläder på sig.

  • Amanda blir rädd och hoppar rakt ner i marken och åker ner som en mask ni vet.

  • Efter ett tag går jag fram till Amanda för att trösta henne och säger snällt "Jag tycker dina kläder var jättefina! Hade jag varit så smal och liten hade jag gärna haft dom. Jag använder dom gärna när jag blir smal.".

  • Amanda kommer upp med huvudet ur sitt maskhål och säger "Jo men visst! Som om du någonsin skulle få plats i dom kläderna jävla kossa!" Sen maskar hon ner sig i hålet igen.
Fattar ni vad sjukt? haha! Det var så sjukt roligt. Sen skvallrade jag för Amandas mamma vad hon gjort och hon blev arg och ringde min mamma och pappa (Ja, plötsligt hade jag en pappa...) som jag rymt ifrån för att dom var knarkare och ville döda mig.
Dom hittade och jag dog!

Älskar när jag minns drömmar rätt mycket ändå, haha!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0