Jag vill inte..

Jag mår skit just nu.. Ringer en person för att göra den glad genom att berätta en sak, vad får man tillbaka? Massa tjat.
Jag ska till AF idag och vill verkligen inte, inte varit där sen i sommras så är nervös.
Vi ska på "studiebesök" för jag är så mobbad och inte kan ta ett jobb bara.
Hatar att jag är deprimerad. Jag hatar det för jag har kommit efter med allt. Måste ha extra hjälp med allting för jag klarar det inte själv.
Kontakt person, kontakt på kommunen, psykologer hit och dit, en på AF som kan hjälpa en extra mycket osv.
Jag hatar det. Känner mig så jävla kass och mobbad.
Klarar ingenting själv..

Duschade för ett tagsen, så sitter bara i underkläder och ser hur jävla ful och äcklig man är. Fet..
Måste äta något, men jag vill inte. Vill aldrig äta mer, mår dåligt när jag ätit något. Får dåligt samvete. Ibland när man köper lite godis så känns de ju bra då, men sen mår man skit och har ångest. Men ändå köper man godiset, ändå äter man något varje dag.
Jag vill stoppa ner fingrarna i halsen och spy upp allt.
Jag vill ta en kniv och skära bort fettet. Magen, bene, brösten, armar.. Allt ska bort!
Det ska inte finnas kvar på min kropp.. Jag vill inte det.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0